Support

Ofte stillede spørgsmål

Måske kan du løse dit problem selv. Læs vores ofte stillede spørgsmål inden du skriver til os, det sparer dig for ventetiden ved at skrive til os!

Skriv til os

Har du et problem, som du ikke kan løse ved at læse vores ofte stillede spørgsmål? Så skriv endelig til os!

Ofte stillede spørgsmål
Vi får mange af de samme spørgsmål, hver dag. Derfor har vi samlet de mest hyppige spørgsmål, så du nemt kan få svar på dem!

Vores app lader dig lave din indkøbsseddel, helt som du plejer. Men vi hjælper dig med at finde billigere eller sundere alternativer. Når du er færdig med din indkøbsliste, fortæller vi dig, hvor du skal handle ind, for at dine indkøb er billigst!
Så har du flere penge til regninger, familie eller andet!

Du, og din familie, kan få alle premium features i app for kun 19kr. om måneden!

For at opgradere din konto:
1. Åben SmartCart-appen
2. Sørg for at du er logget ind
3. Tryk på din profil på baren i bunden af skærmen
4. Tryk på 'Din konto'
5. Vælg 'Opgrader til Premium'
6. Følg guiden på skærmen
Sådan! Du har nu Premium!

Appen er endnu ikke udkommet. Dette er en guide til når appen er lanceret på iOS App Store.

Det er super nemt! Følg guiden herunder, alt efter hvilket styresystem der kører på din telefon!

iOS (Apple iPhone):
1. Åben App Store
2. Tryk på Søg på baren i bunden
3. Skriv "SmartCart" i søgefeltet i toppen af din skærm
4. Tryk på vores app
5. Klik på hent
Sådan! Nu har du SmartCart!

Android:
Appen er desværre ikke tilgængelig på Android endnu. Vi arbejder på sagen!

Kontakt os

SmartCart logo